11 лют
0

А чому ваша упакока така "бідненька"?

Час читання: 208

Тут я об’єднаю всі аргументи щодо вибору саме такого пакування. 

Наша упаковка зроблена із сертифікованого макулатурного картону. Такий матеріал вибирали з кількох міркувань. Насамперед, макулатурний картон є вторинним продуктом, тобто для його виготовлення не нищили спеціально дерево і затратили менше енергетичних ресурсів, ніж для виготовлення інших сортів паперу. Цей матеріал достатньо щільний, щоб захистити мило від прямих сонячних променів, механічного впливу та забруднення (на жаль, від вологи він не рятує). І третє - макулатурний картон прекрасно розкладається в навколишньому середовищі і не сприяє накопиченню сміття.

Пропозиції маркетологів, дистрибюторів та продавців використовувати целофанову плівку, ламінцію чи хоча б лак є неприйнятними, оскільки ці матеріали в рази, якщо не в сотні разів сповільнюють процес розпадання упаковки. Щодо целофану та ламінації, то взагалі не бачу сенсу тратити час, кошти і зусилля на виготовлення екологічного продукту і пакувати його в матеріали, які шкодять довкіллю. Як на мене, дешеве магазинне мило нанесе набагато меншої шкоди екології, ніж така упаковка від натурального мила.

З тих же міркувань використовується мінімум заповнення фарбою поверхні пакування, абсолютна відсутність суцільних заливок.

Взагалі, зауваження до пакування мають не настільки кінцеві покупці, наскільки представники торгівлі. Так, я розумію, що зустрічають по одежині, але складається враження, що в маркетологів більше запитань до дизайну коробки, ніж до самого продукту.

Ще одне часте зауваження - біли колір коробки. Аргументують це тим, що на ній видно бруд. Насправді, навіть попри ідеальну чистоту в магазині, може прийти клієнт з брудними руками (особливо діти) і забруднити упаковку, але ж він забруднить і кольорову, а те, що бруду не видно, не означає, що його нема. Зрештою, упаковка виконала своє завдання: вберегла мило від забруднення.

Коментарі
Написати коментар
Цвіт папороті © 2017