Я дуже добре розумію сумніви та недовіру до всього, що регламентують виробники. Маркетинг чітко реагує на запити споживачів (або й нав’язує їх) і людина купує розрекламований недешевий товар і дуже швидко розчаровується в ньому. Наявність відповідної документації, яка підтверджує відповідність заявленим нормам в наш час теж не є доказовою базою, тому я з розумінням ставлюся до недовірливих покупців, та все ж спробую навести свої аргументи:
- Мило не має яскравих, насичених кольорів, що означає відсутність мінеральних барвників;
- Дитяча серія (Кукурудзяне, Дитяче, Гіпоалергенне) не містить навіть ефірних олій, тому не має чітко вираженого аромату (що й вимагає ДСТУ);
- Маленький термін придатності (9-12 місяців), прогіркання мила через 2-3 місяці після закінчення цього терміну (запах прогірклого масла, виділення жироподібної рідини з поверхні мила);
- Не насичений аромат, який втрачається до закінчення терміну придатності і не залишається на тілі після гарячого душу (окремі аромати можуть протриматися кілька хвилин, особливо при митті рук не гарячою водою);
- Шматок мила деформується під час тривалого зберігання, просідає середина верхньої сторони;
- мило повністю змивається навіть холодною водою, на шкірі не залишається плівка.
Це найтиповіші ознаки. Перевірити їх можна тільки спробувавши, адже, як я вже сказав, жодні запевнення виробника, протоколи санітарно-гігієнічних досліджень, сертифікати, нагороди та інші докази якості в наш час, на жаль не завжди можуть бути гарантією якості, ефективності та безпеки